In het kort
Ondernemers in Wijk willen zelf huizen bouwen voor hun personeel. De reden hiervoor is dat niet iedereen in de regio woont. Dit initiatief moet de woningnood voor werknemers oplossen.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Ondernemers in Wijk willen huizen bouwen.
- 2
De huizen zijn bedoeld voor hun personeel.
- 3
De reden is dat niet iedereen in de regio woont.
- 4
Het initiatief is gericht op het aanpakken van woningnood voor werknemers.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Het doel van de ondernemers is om de woningnood voor hun werknemers aan te pakken. Door zelf te bouwen, hopen ze een oplossing te bieden voor het huisvestingsprobleem.
Dit plan moet ervoor zorgen dat werknemers van de lokale bedrijven beter gehuisvest kunnen worden, wat mogelijk ook de aantrekkelijkheid van de regio als werklocatie vergroot.


