In het kort
Het nieuwe busstation bij Hoofdstation Groningen is op 28 juni 2026 in gebruik genomen. De eerste dag van het nieuwe busstation verloopt vlekkeloos. Er zijn geen problemen gemeld.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Het nieuwe busstation bij Hoofdstation Groningen is in gebruik genomen.
- 2
De ingebruikname vond plaats op 28 juni 2026.
- 3
De eerste dag van het nieuwe busstation verloopt vlekkeloos.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De eerste meldingen vanuit de stad geven aan dat het nieuwe busstation naar behoren functioneert. Er zijn geen bijzonderheden gemeld die de normale gang van zaken verstoren.

