In het kort
De gemeente Boxtel heeft plannen om het gemeentehuis te verbouwen. Het doel van de verbouwing is om het gebouw toegankelijker en duurzamer te maken. De verwachting is dat de werkzaamheden in 2027 afgerond zullen zijn.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
De gemeente Boxtel plant een verbouwing van het gemeentehuis.
- 2
Het doel van de verbouwing is om het gemeentehuis toegankelijker te maken.
- 3
Het doel van de verbouwing is om het gemeentehuis duurzamer te maken.
- 4
De verbouwing moet in 2027 klaar zijn.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De plannen voor de verbouwing zijn gericht op het verbeteren van de toegankelijkheid van het gemeentehuis. Daarnaast wordt er ingezet op het verduurzamen van het gebouw. De gemeente heeft als doel gesteld dat de verbouwing in 2027 voltooid zal zijn.

