In het kort
Inwoners van Breda ervaren de extreme hitte als een straf, zelfs wanneer ze op een terras zitten. De hoge temperaturen maken het onaangenaam om buiten te zijn, wat leidt tot klachten over het smelten van de hitte.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Inwoners van Breda ervaren extreme hitte.
- 2
De hitte maakt het onaangenaam om op een terras te zitten.
- 3
Bewoners klagen over de hoge temperaturen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De hitte maakt het onaangenaam om buiten te verblijven, zelfs in de schaduw van een terras. Dit leidt tot uitspraken als "Ik smelt hier", wat de ernst van de situatie voor de bewoners onderstreept.





