In het kort
Gordon en Froukje stoppen met hun ochtendshow bij Radio 10. De reden hiervoor zijn de tegenvallende luistercijfers, die volgens Gordon 'om te janken' zijn. Gordon geeft aan dat eerlijkheid naar jezelf soms noodzakelijk is en dat het huwelijk met Radio 10 lijkt te eindigen in een snelle scheiding, omdat de cijfers nooit in de lift zaten.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Gordon en Froukje stoppen met hun ochtendshow bij Radio 10.
- 2
De reden voor het vertrek zijn tegenvallende luistercijfers.
- 3
Gordon omschrijft de cijfers als 'om te janken'.
- 4
Gordon geeft aan dat eerlijkheid naar jezelf soms noodzakelijk is.
- 5
De luistercijfers van de show zijn niet gestegen.
Hoe de media berichten
4 artikelen · 4 invalshoeken“De Telegraaf bericht over Gordons reactie op zijn vertrek, waarbij hij het belang van eerlijkheid naar jezelf benadrukt.”
“De Telegraaf bericht over Gordons reactie op zijn vertrek, waarbij hij het belang van eerlijkheid naar jezelf benadrukt.”
“Tubantia focust op de directe aanleiding van het vertrek, namelijk de tegenvallende luistercijfers, en citeert Gordon over de 'jankende' cijfers.”
“BN De Stem benadrukt de vergelijking van het vertrek met een snelle scheiding, omdat de luistercijfers nooit zijn verbeterd.”
Achtergrond
Gordon verklaart dat de cijfers "om te janken" zijn en dat soms eerlijkheid naar jezelf noodzakelijk is. Het huwelijk tussen Gordon en Radio 10 lijkt hiermee op een einde aan te komen, aangezien de luistercijfers gedurende de periode van de show niet zijn gestegen.
Radio 10 gaat in gesprek met Gordon over de situatie rondom zijn ochtendshow. De zender heeft de intentie om de situatie te bespreken met de artiest.
