In het kort
Peggy, een 34-jarige handbikester uit Weert, heeft haar benen verloren als gevolg van een vleesetende bacterie. Dit verlies van haar ledematen was een gevolg van de ziekte. Ze sprak de wens uit om haar kinderen weer te kunnen vasthouden en hand in hand met hen te kunnen lopen.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Peggy is een 34-jarige handbikester uit Weert.
- 2
Ze heeft haar benen verloren door een vleesetende bacterie.
- 3
Haar wens is om haar kinderen weer te kunnen vasthouden en hand in hand met hen te lopen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
In een reactie op haar situatie gaf Peggy aan dat haar grootste wens is om haar kinderen weer te kunnen vasthouden. Ook hoopt ze weer hand in hand met hen te kunnen lopen.
Dit nieuwsbericht is afkomstig uit een verzameling van regionale nieuwsberichten uit Limburg en daarbuiten, die betrekking hebben op cultuur, sport en zorg.
