In het kort
Het voormalige ANWB-kantoor in Breda zal definitief tegen de vlakte gaan. De sloop is noodzakelijk omdat het gebouw al jaren niet meer voldoet aan de huidige eisen. Het kantoor stond al lange tijd leeg.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Het voormalige ANWB-kantoor in Breda wordt gesloopt.
- 2
Het gebouw voldoet al jaren niet meer aan de huidige eisen.
- 3
Het kantoor stond al lange tijd leeg.
- 4
De sloop is definitief.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De sloop betekent het einde van een pand dat niet meer van deze tijd was. De reden voor de sloop is de verouderde staat van het gebouw, dat niet meer aansluit bij hedendaagse standaarden en behoeften.


