In het kort
Het nieuwe busstation in Groningen is op 28 juni 2026 in gebruik genomen. Vanaf deze datum vertrekken de bussen vanaf het nieuwe station.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Het nieuwe busstation in Groningen is op 28 juni 2026 in gebruik genomen.
- 2
Vanaf 28 juni 2026 vertrekken bussen vanaf het nieuwe station.
- 3
Het nieuwe busstation is onderdeel van modernisering van het openbaar vervoer in Groningen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De verhuizing naar het nieuwe busstation markeert een belangrijke stap in de modernisering van het openbaar vervoer in de stad. Het nieuwe station is ontworpen om de doorstroming van bussen en reizigers te verbeteren en biedt mogelijk betere faciliteiten voor passagiers.