In het kort
De gemeenteraad van Oisterwijk is in conflict met het college van burgemeester en wethouders over de opvang van mensen in Hotel Boschoord. De raad heeft een motie ingediend die het college oproept om de plannen voor de opvang in het hotel te heroverwegen. Het college heeft aangegeven de motie te bestuderen.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
De gemeenteraad van Oisterwijk heeft een conflict met het college over de opvang in Hotel Boschoord.
- 2
De gemeenteraad heeft een motie ingediend.
- 3
De motie roept het college op de plannen voor opvang in Hotel Boschoord te heroverwegen.
- 4
Het college gaat de motie bestuderen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De motie is ingediend omdat er zorgen zijn binnen de gemeenteraad over de wijze waarop de opvang geregeld zou worden. Specifieke details over de aard van deze zorgen zijn niet verder uitgewerkt in het artikel.
Het college van burgemeester en wethouders heeft aangegeven de motie van de gemeenteraad te bestuderen. Verdere stappen of beslissingen zijn nog niet genomen. De uitkomst van deze bestudering zal bepalen hoe de situatie rondom de opvang in Hotel Boschoord verder zal verlopen.



