In het kort
De gemeente Groningen adviseert bezoekers van zwembaden om niet met de auto te komen. Dit advies wordt gegeven vanwege de verwachte drukte bij de zwembaden en de beperkte parkeergelegenheid in de omgeving. De gemeente wil hiermee de verkeersoverlast beperken.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Gemeente Groningen adviseert bezoekers van zwembaden om niet met de auto te komen.
- 2
Het advies is vanwege verwachte drukte bij de zwembaden.
- 3
De parkeergelegenheid bij de zwembaden is beperkt.
- 4
De gemeente wil hiermee verkeersoverlast beperken.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Deze maatregel is ingevoerd vanwege de verwachte grote drukte bij de zwembaden. De parkeergelegenheid rondom de zwembaden is beperkt, wat kan leiden tot verkeersproblemen en overlast.
Met dit advies probeert de gemeente de verkeerssituatie rondom de zwembaden beheersbaar te houden en de bezoekerservaring te verbeteren door parkeerstress te vermijden.
