In het kort
De eerste bussen maken sinds vandaag, 28 juni 2026, gebruik van het nieuwe busstation. Dit station is aangelegd onder het spoor. De bussen rijden nu letterlijk onder het spoor door naar het nieuwe station.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Het nieuwe busstation is in gebruik genomen op 28 juni 2026.
- 2
Het busstation is aangelegd onder het spoor.
- 3
De eerste bussen maken gebruik van het nieuwe busstation.
- 4
Bussen rijden nu onder het spoor door.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De aanleg van het busstation onder het spoor maakt het mogelijk voor bussen om letterlijk onder het spoor door te rijden. Dit is een nieuwe ontwikkeling voor het openbaar vervoer in de regio.