In het kort
Na de herinrichting van de Leenderweg in Eindhoven is er een toename van foutparkeerders geconstateerd. D66 wil dat de middenberm van de weg wordt aangepakt om dit probleem tegen te gaan. De partij heeft hierover vragen gesteld aan het stadsbestuur.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Er is een toename van foutparkeerders na de herinrichting van de Leenderweg in Eindhoven.
- 2
D66 wil dat de middenberm van de Leenderweg wordt aangepakt.
- 3
D66 stelt dat de aanpak van de middenberm het probleem van foutparkeren kan tegengaan.
- 4
D66 heeft vragen gesteld aan het stadsbestuur van Eindhoven over de situatie.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
D66 heeft aangekondigd dat zij een aanpak van de middenberm van de Leenderweg wensen. De partij stelt dat dit een mogelijke oplossing kan bieden voor het groeiende probleem van foutparkeren. De precieze aard van de voorgestelde aanpak is nog niet gespecificeerd.
De partij heeft naar aanleiding van deze situatie vragen gesteld aan het stadsbestuur van Eindhoven. Hiermee wordt aangedrongen op actie en een oplossing voor de toegenomen parkeerovertredingen op en rond de Leenderweg.



