In het kort
Vrouwen in Oss geven aan dat zij bepaalde locaties in de stad als onveilig ervaren. Een van de genoemde oorzaken is het gebrek aan adequate verlichting op deze plekken. Dit wordt als een relatief eenvoudig op te lossen probleem gezien.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Vrouwen in Oss ervaren bepaalde plekken als onveilig.
- 2
Een reden voor de ervaren onveiligheid is gebrek aan verlichting.
- 3
Het verbeteren van de verlichting wordt als een niet ingewikkelde oplossing gezien.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Volgens de vrouwen is het verbeteren van de verlichting op deze plekken geen ingewikkelde maatregel. De suggestie is dat met meer verlichting de ervaren onveiligheid verminderd kan worden.
De specifieke locaties die als onveilig worden ervaren, worden in het artikel niet nader gespecificeerd, evenals de exacte redenen waarom deze plekken als onveilig worden beschouwd, buiten het gebrek aan verlichting.
