In het kort
De tuinen van Ad en Ans zijn afgegraven vanwege de aanwezigheid van kerosine uit de Tweede Wereldoorlog. De werkzaamheden zijn nu voltooid en de tuinen zijn hersteld.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Tuinen van Ad en Ans zijn afgegraven.
- 2
De reden voor het afgraven is kerosine uit de oorlog.
- 3
De kerosine is een overblijfsel uit de Tweede Wereldoorlog.
- 4
De werkzaamheden om de kerosine te verwijderen zijn voltooid.
- 5
De tuinen zijn hersteld.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Na de ontdekking van de verontreiniging zijn er werkzaamheden uitgevoerd om de kerosine te verwijderen en de tuinen te saneren. Deze werkzaamheden zijn nu afgerond. De tuinen van Ad en Ans zien er inmiddels weer uit zoals voorheen.



