In het kort
De supermarkt aan de (…) in Oegstgeest is woensdagmiddag ontruimd na een CO2-alarm. De brandweer heeft de ruimte geventileerd. Het is niet de eerste keer dat het alarm afging in de supermarkt.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Supermarkt in Oegstgeest ontruimd na CO2-alarm.
- 2
De ontruiming vond plaats op woensdagmiddag.
- 3
De brandweer heeft de ruimte geventileerd.
- 4
Het alarm ging rond 15.00 uur af.
- 5
Er zijn geen gewonden gevallen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De oorzaak van het alarm is nog onbekend. De brandweer heeft de supermarkt geventileerd en het alarm is daarna gestopt. Er zijn geen gewonden gevallen.
Het is niet de eerste keer dat het CO2-alarm afgaat in deze supermarkt. Eerder dit jaar ging het alarm ook al af, waarna de brandweer ook moest ventileren. De precieze oorzaak van de herhaaldelijke meldingen is niet duidelijk.



