In het kort
Een 52-jarige man heeft zaterdagochtend op de A59 gereden met een snelheid die 56 kilometer per uur te hoog was. De politie heeft hierop zijn rijbewijs ingenomen. De overtreding vond plaats op de A59.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Een 52-jarige man is zijn rijbewijs kwijtgeraakt.
- 2
De man reed 56 km/u te hard.
- 3
De snelheidsovertreding vond plaats op de A59.
- 4
De overtreding gebeurde op zaterdagochtend.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De politie heeft de overtreding geconstateerd op de A59. De specifieke locatie en het tijdstip van de overtreding, buiten de vermelding 'zaterdagochtend', zijn niet nader gespecificeerd in het artikel.
Als gevolg van de snelheidsovertreding is het rijbewijs van de 52-jarige man ingenomen. Verdere details over de procedure of mogelijke vervolgstappen zijn niet bekendgemaakt.




