In het kort
Topsportman Botic van de Zandschulp geeft aan de voorkeur te geven aan heet weer boven regen tijdens het tennistoernooi op Wimbledon. Hij verklaart dat hij liever in de hitte speelt dan dat het regent.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Botic van de Zandschulp speelt op Wimbledon.
- 2
Van de Zandschulp geeft de voorkeur aan heet weer boven regen.
- 3
Hij verklaart dat hij liever in de hitte speelt dan dat het regent.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Deze uitspraak doet hij in de context van de weersomstandigheden tijdens het toernooi. De keuze tussen extreme hitte en hevige regenval is een afweging die hij persoonlijk maakt voor zijn spel.



