In het kort
Mediacriticus Tina Nijkamp heeft haar ongenoegen geuit over het commentaar bij het WK-voetbal op de NOS. Volgens Nijkamp is het commentaar zo saai dat het de kijker bijna in slaap zou sussen. Ze uit haar kritiek op de manier waarop de wedstrijden worden becommentarieerd.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Mediacriticus Tina Nijkamp vindt het WK-voetbalcommentaar bij de NOS saai.
- 2
Nijkamp stelt dat het commentaar zo saai is dat het de kijker bijna in slaap zou sussen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De specifieke redenen voor haar oordeel, zoals de inhoud van het commentaar of de personen die het verzorgen, worden in de samenvatting niet verder gespecificeerd. Het gaat om een algemene constatering van Nijkamp over de beleving van het WK-voetbal via de NOS.



