In het kort
Theo uit Hoogerheide viert het WK voetbal met zijn huis en bakfiets, die hij versierd heeft ter ere van het Nederlands elftal. Hij geeft aan dat hij 'leeft voor Oranje' en vol passie het toernooi volgt.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Theo uit Hoogerheide viert het WK voetbal.
- 2
Zijn huis is versierd ter ere van het Nederlands elftal.
- 3
Zijn bakfiets is eveneens versierd.
- 4
Theo verklaart 'ik leef voor Oranje'.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Theo geeft aan dat zijn passie voor Oranje groot is. "Ik leef voor Oranje", aldus de inwoner van Hoogerheide, die daarmee zijn enthousiasme voor het nationale voetbalteam onderstreept. Zijn versieringen trekken de aandacht en dragen bij aan de feestelijke sfeer rondom het WK.

