In het kort
Wayne Rooney, voormalig Engels voetballer, is van mening dat het Ghanese elftal een strafschop had moeten krijgen tijdens de wedstrijd tegen Engeland. Hij deelde deze mening na afloop van het duel.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Wayne Rooney vindt dat Ghana een penalty had moeten krijgen.
- 2
De uitspraak van Rooney betreft de wedstrijd tussen Ghana en Engeland.
- 3
Rooney deelde zijn mening na afloop van het duel.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Rooney, die zelf een lange carrière heeft gehad als profvoetballer en aanvoerder van het Engelse nationale team, gaf aan dat hij vond dat de arbitrage een fout maakte door geen strafschop toe te kennen aan Ghana. Verdere details over de specifieke situatie of de redenen achter zijn standpunt werden niet gegeven in het artikel.