In het kort
Paris Saint-Germain heeft voor de tweede keer op rij de Champions League gewonnen door Arsenal te verslaan na strafschoppen. Trainer Luis Enrique beschouwt de overwinning als verdiend en nog mooier dan vorig seizoen. Arsenal-trainer Mikel Arteta vond dat zijn ploeg een penalty werd onthouden.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Paris Saint-Germain heeft de Champions League gewonnen.
- 2
PSG versloeg Arsenal in de finale.
- 3
De wedstrijd werd beslist na strafschoppen.
- 4
Het is de tweede keer op rij dat PSG de Champions League wint.
- 5
PSG-trainer Luis Enrique vond de zege verdiend.
Hoe de media berichten
29 artikelen · 8 invalshoeken“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Citereert Luis Enrique die door het dolle heen is na de nieuwe Champions League-zege en deze nog mooier noemt dan vorig seizoen.”
“Rapporteert dat PSG Arsenal na strafschoppen heeft verslagen en daarmee de Champions League-titel heeft verlengd.”
“Rapporteert dat PSG Arsenal na strafschoppen heeft verslagen en daarmee de Champions League-titel heeft verlengd.”
“Meldt dat Luis Enrique de Champions League-overwinning van PSG als verdiend beschouwt.”
“Beschrijft hoe Paris Saint-Germain Arsenal na strafschoppen heeft verslagen en de Champions League-titel heeft geprolongeerd.”
“Geeft aan dat er vreugde is bij PSG na de nieuwe Champions League-zege, met de nuance dat beide teams het misschien verdienden.”
“Meldt dat PSG Arsenal na strafschoppen heeft verslagen en opnieuw de Champions League heeft gewonnen.”
Achtergrond
Trainer Luis Enrique van PSG sprak van een verdiende zege en noemde de overwinning nog mooier dan die van vorig seizoen. Hij is trots op het team en kijkt uit naar de transferzomer.
Arsenal-trainer Mikel Arteta was trots op zijn team ondanks de pijnlijke nederlaag. Hij vond echter dat Arsenal een penalty werd onthouden tijdens de wedstrijd.
De wereldpers omarmt Luis Enrique en spreekt van een keerpunt in de geschiedenis van de club.



