In het kort
De Oranjebus, een initiatief voor supporters, zal tijdens het WK Voetbal een reis maken van Amerika naar Mexico. Daar zal een nieuwe supportersmars plaatsvinden. De organisatie beschrijft de situatie als 'echt te gek' en geeft aan dat de Mexicaanse bevolking hen 'omarmt'.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
De Oranjebus reist van Amerika naar Mexico.
- 2
Dit gebeurt tijdens het WK Voetbal.
- 3
In Mexico wordt een nieuwe supportersmars georganiseerd.
- 4
De organisatie ervaart een positieve ontvangst in Mexico, die wordt omschreven als 'omarming'.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
In Mexico zal een nieuwe supportersmars worden georganiseerd. De organisatie achter de Oranjebus spreekt vol enthousiasme over de ontvangst in Mexico, waarbij ze aangeven dat de lokale bevolking hen 'omarmt'. Dit wordt door hen omschreven als 'echt te gek'.




