In het kort
Lando Norris heeft zich als zesde gekwalificeerd voor de Grand Prix van Oostenrijk. Volgens Norris is dit de positie waar het team van McLaren momenteel thuishoort. Hij gaf aan dat het team tekortkwam tijdens de kwalificatie.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Lando Norris kwalificeerde zich als zesde voor de GP van Oostenrijk.
- 2
Norris geeft aan dat dit de plek is waar McLaren thuishoort.
- 3
Norris stelt dat McLaren tekortkwam tijdens de kwalificatie.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De uitspraken van Norris suggereren een zekere mate van teleurstelling over de prestaties van het team, ondanks het behalen van de zesde startplek. Hij benadrukte dat de huidige prestaties overeenkomen met de verwachtingen voor de positie van McLaren in het veld.
Verdere details over de specifieke redenen voor het 'tekortkomen' of de exacte prestaties van andere teams werden niet verstrekt in de samenvatting.



