In het kort
Max Verstappen rijdt tijdens de Grand Prix van Oostenrijk zonder koelvest, ondanks de hoge temperaturen. Hij geeft aan een afkeer te hebben van de kabels die bij het koelsysteem horen. De Formule 1 heeft een hitteprotocol afgekondigd voor de race.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Max Verstappen rijdt zonder koelvest tijdens de GP Oostenrijk.
- 2
Het is erg heet in Oostenrijk.
- 3
Verstappen geeft aan een hekel te hebben aan de kabels van een koelvest.
- 4
De Formule 1 heeft een hitteprotocol afgekondigd voor de GP Oostenrijk.
Hoe de media berichten
4 artikelen · 4 invalshoeken“Informeert dat de Formule 1 een hitteprotocol heeft ingesteld voor de GP Oostenrijk, en suggereert dat Max Verstappen het koelsysteem in zijn auto niet zal gebruiken.”
“Focust op de keuze van Max Verstappen om geen koelvest te dragen vanwege zijn persoonlijke voorkeur voor het vermijden van kabels.”
“Benadrukt dat Max Verstappen ondanks de hitte in Oostenrijk geen koelvest draagt, met de nadruk op zijn persoonlijke afkeer van de bijbehorende kabels.”
“Meldt dat Max Verstappen ondanks de hitte in Oostenrijk geen koelvest draagt, omdat hij de kabels niet prettig vindt.”
Achtergrond
De Formule 1 heeft naar aanleiding van de hoge temperaturen een hitteprotocol afgekondigd voor de Grand Prix van Oostenrijk. Het is niet duidelijk of dit protocol Verstappen specifiek verbiedt om het koelsysteem in zijn auto te gebruiken, of dat het een algemene richtlijn betreft voor de teams en coureurs.


