In het kort
Konrad Laimer heeft na de wedstrijd tegen Argentinië kritiek geuit op de arbitrage. Hij stelt dat zijn team veel meer overtredingen had mogen maken dan toegestaan. Desondanks werd het spel van Lionel Messi geprezen.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Konrad Laimer heeft kritiek geuit op de arbitrage na de wedstrijd tegen Argentinië.
- 2
Laimer stelt dat zijn team meer overtredingen had mogen maken.
- 3
Hij vond dat de arbitrage een andere standaard hanteerde voor Argentinië.
- 4
Het spel van Lionel Messi werd geprezen.
