In het kort
KNVB-directeur Marianne van Leeuwen geeft aan dat de spelers van het Nederlands elftal zelf verzoeken om fanwalks te organiseren tijdens het WK. Daarnaast spreekt ze de hoop uit op een oranjesfeer in de stadions tijdens het toernooi in Mexico.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
KNVB-directeur Marianne van Leeuwen zegt dat spelers van het Nederlands elftal verzoeken om fanwalks tijdens het WK.
- 2
KNVB-directeur Marianne van Leeuwen hoopt op een oranjesfeer in de stadions tijdens het WK.
- 3
Het WK vindt plaats in Mexico.
Hoe de media berichten
2 artikelen · 2 invalshoeken“Focust op de wens van de spelers voor fanwalks tijdens het WK en de hoop op een oranjesfeer in de stadions.”
“Benadrukt de hoop van de KNVB-directeur op een oranjesfeer in de stadions tijdens het WK in Mexico.”
Achtergrond
Van Leeuwen hoopt tevens op een aanwezige oranjesfeer in de stadions gedurende het WK. Het toernooi zal plaatsvinden in Mexico.


