In het kort
Ho-Pin Tung heeft op Circuit Zandvoort een demonstratie gegeven met de BMW Sauber F1.07. Dit was een hereniging met de bolide waarmee hij in 2007 deelnam aan Formule 1-tests.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Ho-Pin Tung gaf een demonstratie op Circuit Zandvoort.
- 2
Hij reed met de BMW Sauber F1.07.
- 3
Dit was een hereniging met de auto waarmee hij in 2007 Formule 1-tests deed.
- 4
De demonstratie vond plaats op het circuit van Zandvoort.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De demonstratie vond plaats op het circuit van Zandvoort. Tung reed destijds in 2007 voor het team van BMW Sauber en deed testkilometers met de F1.07. De beelden van de demonstratie zijn online te bekijken.




