In het kort
Antoine Griezmann heeft zich verontschuldigd bij de fans van Atlético Madrid voor zijn transfer naar Barcelona in 2019. Hij erkent dat zijn vertrek destijds niet goed is verlopen en dat hij de fans daarmee pijn heeft gedaan. Griezmann keerde in 2021 terug bij Atlético Madrid na een teleurstellende periode bij Barcelona.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Antoine Griezmann heeft zich verontschuldigd bij de fans van Atlético Madrid.
- 2
De excuses betreffen zijn vertrek naar Barcelona in 2019.
- 3
Griezmann erkent dat zijn vertrek destijds pijn heeft gedaan bij de fans.
- 4
Hij speelde van 2014 tot 2019 voor Atlético Madrid.
- 5
In 2021 keerde Griezmann terug bij Atlético Madrid.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
In een interview gaf Griezmann aan dat hij spijt heeft van de manier waarop de transfer destijds is gecommuniceerd en afgehandeld. Hij erkent dat hij de fans van Atlético Madrid, die hem in de jaren daarvoor tot een clubicoon hadden gemaakt, daarmee heeft gekwetst. De transfer naar Barcelona was destijds een gevoelig punt, aangezien de twee clubs rivalen zijn.
Griezmann speelde tussen 2014 en 2019 voor Atlético Madrid, waar hij uitgroeide tot een van de sterspelers en een absolute publiekslieveling. Na vijf seizoenen maakte hij de overstap naar Barcelona, een transfer die destijds veel stof deed opwaaien. Zijn periode bij Barcelona kende echter niet het succes waarop gehoopt was, en in 2021 keerde hij op huurbasis terug naar Atlético Madrid, een overgang die later definitief werd.
