In het kort
Francesco Bagnaia vertrekt na acht jaar bij MotoGP-team Ducati. De coureur heeft zijn contract met het Italiaanse team niet verlengd. Dit betekent het einde van een langdurige samenwerking die begon in 2019.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Francesco Bagnaia vertrekt bij MotoGP-team Ducati.
- 2
Bagnaia was acht jaar actief voor Ducati.
- 3
De samenwerking begon in 2019.
- 4
Hij heeft besloten zijn contract niet te verlengen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De samenwerking tussen Bagnaia en Ducati begon in 2019. Gedurende deze periode heeft Bagnaia aanzienlijke successen behaald met het team, waaronder meerdere wereldtitels. Zijn vertrek markeert het einde van een succesvolle periode voor zowel de coureur als het team.
