In het kort
Na afloop van een wedstrijd van het Nederlands elftal is een auto in de sloot beland. De bestuurder van de auto is hierbij ongedeerd gebleven. De precieze toedracht van het ongeval is niet bekendgemaakt.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Een auto is in de sloot beland.
- 2
Het ongeval gebeurde na een wedstrijd van Oranje.
- 3
De bestuurder van de auto is ongedeerd gebleven.

