In het kort
Scholen in de Brusselse gemeente Etterbeek hebben besloten om na 12.00 uur geen les meer te geven vanwege de aanhoudende hitte. Deze maatregel is genomen om de leerlingen en het personeel te beschermen tegen de hoge temperaturen.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Scholen in de Brusselse gemeente Etterbeek geven geen les meer na 12.00 uur.
- 2
De reden voor het sluiten van de middaglessen is de aanhoudende hitte.
- 3
De maatregel is genomen ter bescherming van leerlingen en personeel.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Deze maatregel is genomen om de gezondheid en het welzijn van zowel de leerlingen als het onderwijzend personeel te waarborgen. De hoge temperaturen maken het onhoudbaar om de schooldag volledig af te werken.
De beslissing geldt voor alle scholen binnen de gemeente Etterbeek. Verdere informatie over de duur van deze maatregel is niet gespecificeerd in het artikel.



