In het kort
De Kinderombudsvrouw pleit ervoor dat pubers zo snel mogelijk weer naar school gaan na de coronacrisis. Ze benadrukt dat de gevolgen van de crisis voor jongeren gruwelijk zijn. De focus ligt op het zo spoedig mogelijk hervatten van het fysieke onderwijs.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Kinderombudsvrouw pleit voor snelle terugkeer van pubers naar school.
- 2
De gevolgen van de coronacrisis voor jongeren worden als "gruwelijk" omschreven.
- 3
Het fysieke onderwijs moet zo spoedig mogelijk worden hervat.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De nadruk ligt op het zo snel mogelijk weer fysiek naar school laten gaan van de pubers. Dit om de negatieve impact van de coronacrisis op deze leeftijdsgroep te beperken.




