In het kort
De bovenbouw van een school is naar huis gestuurd vanwege 'schadelijke uitingen'. Ouders van de betreffende leerlingen geven aan niet op de hoogte te zijn van deze uitingen of de reden voor de sluiting. De school heeft de leerlingen naar huis gestuurd na de incidenten.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
De bovenbouw van een school is naar huis gestuurd.
- 2
De reden voor de sluiting zijn 'schadelijke uitingen'.
- 3
Ouders van de betreffende leerlingen zeggen van niets te weten.
- 4
De school heeft de leerlingen naar huis gestuurd na de incidenten.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Ouders van de leerlingen die getroffen zijn door deze maatregel, geven aan geen weet te hebben van de specifieke uitingen die tot de sluiting hebben geleid. Zij ontkennen op de hoogte te zijn van de gebeurtenissen die de schoolleiding ertoe hebben aangezet om de bovenbouw naar huis te sturen.
De precieze aard van de 'schadelijke uitingen' en de exacte datum van de incidenten zijn niet gespecificeerd in het artikel. Ook de duur van de sluiting en de verdere stappen die de school onderneemt, worden niet vermeld.


