In het kort
De gemeente Groningen heeft de openingstijden van de afvalbrengstations aangepast vanwege de verwachte hitte. De stations zijn de komende dagen alleen in de ochtenduren geopend. Deze maatregel is genomen om de overlast door de hoge temperaturen te beperken.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Gemeente Groningen past openingstijden afvalbrengstations aan.
- 2
De aanpassing is vanwege de verwachte hitte.
- 3
Afvalbrengstations zijn de komende dagen alleen 's ochtends open.
- 4
De maatregel is bedoeld om overlast door hitte te beperken.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Deze maatregel is ingevoerd om de overlast die gepaard gaat met de hoge temperaturen te beperken. Door de openingstijden te verkorten, hoopt de gemeente dat bezoekers en personeel minder lang worden blootgesteld aan de extreme hitte.
Verdere details over de specifieke tijden van de ochtendopeningen of de duur van deze maatregel zijn niet verstrekt in het oorspronkelijke bericht.




