In het kort
Nina, een 75-jarige Oekraïense, spreekt na vier jaar haar dankbaarheid uit voor de ontvangen steun in Nederland. Ze beschrijft de Nederlanders als 'goede mensen'.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Nina, een 75-jarige Oekraïense, is na vier jaar in Nederland dankbaar voor de ontvangen steun.
- 2
Ze beschrijft de Nederlanders als 'goede mensen'.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Ze omschrijft de Nederlanders als 'goede mensen' en benadrukt de waardering voor de hulp die geboden is.
De vier jaar die zij in Nederland doorbracht, hebben geleid tot deze uiting van dankbaarheid.
