In het kort
Een Nederlandse muziekproducent is in Indonesië veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf voor het telen van een wietplantage. De straf is na een aambeienoperatie verminderd. De producent werd betrapt met 100 kilo wiet.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Nederlandse muziekproducent veroordeeld in Indonesië
- 2
Drie jaar gevangenisstraf
- 3
Oorzaak: wietplantage
- 4
Straf verminderd na aambeienoperatie
- 5
Betrapt met 100 kilo wiet
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De rechtbank heeft de straf van de producent verminderd na een aambeienoperatie. De producent werd betrapt met 100 kilo wiet.
De producent werd betrapt met 100 kilo wiet.



