In het kort
Twee derde van de Britten is van mening dat de brexit negatieve gevolgen heeft gehad. Een meerderheid zou bij een herhaling van het referendum nu stemmen om in de Europese Unie te blijven.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Twee derde van de Britten vindt dat de brexit negatief heeft uitgepakt.
- 2
Een meerderheid van de Britten zou nu pro-EU stemmen bij een herhaling van het referendum.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Uit de peiling blijkt verder dat een meerderheid van de Britten bij een herhaling van het referendum nu zou stemmen om in de Europese Unie te blijven. Dit suggereert een veranderde publieke opinie ten opzichte van het oorspronkelijke referendum.



