In het kort
Robert, een werknemer die in een vriescel bij -26 graden Celsius werkt, geeft aan dat zijn werk geen straf is met het huidige weer. Hij werkt in de vriescel en ervaart de kou als minder erg dan de buitentemperatuur.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Een werknemer genaamd Robert werkt in een vriescel.
- 2
De temperatuur in de vriescel bedraagt -26 graden Celsius.
- 3
Robert vindt zijn werk geen straf met het huidige weer.
- 4
Hij ervaart de kou in de vriescel als minder erg dan de buitentemperatuur.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Zijn werkzaamheden vinden plaats in een omgeving waar de temperatuur constant -26 graden Celsius is. Ondanks de extreme koude, geeft Robert aan dat dit momenteel geen probleem vormt, mede door de omstandigheden buiten de vriescel.