In het kort
De ANWB en Rijkswaterstaat melden dat er sprake is van minder verkeersdrukte tijdens de spits. Dit wordt toegeschreven aan de extreme hitte. Er wordt geadviseerd om alleen te reizen indien dit strikt noodzakelijk is.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
ANWB en Rijkswaterstaat melden minder verkeersdrukte tijdens de spits.
- 2
De verminderde drukte wordt veroorzaakt door extreme hitte.
- 3
Er wordt geadviseerd om alleen te reizen indien strikt noodzakelijk.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Vanwege de extreme hitte geven de organisaties het advies aan weggebruikers om alleen te reizen wanneer dit absoluut noodzakelijk is. Dit advies is bedoeld om de verkeersdruk verder te minimaliseren en de veiligheid op de weg te waarborgen onder de zware weersomstandigheden.


