In het kort
De chef-kok van het duurzame hotel Bent ontvangt veel lof voor zijn kookkunsten. Echter, de bediening in het hotel laat gasten regelmatig zelf naar de bar lopen om drankjes te bestellen. Dit gebeurt ondanks de positieve beoordelingen voor de keuken.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
De chef-kok van hotel Bent ontvangt lof.
- 2
Hotel Bent is een duurzaam hotel.
- 3
De bediening laat gasten regelmatig naar de bar lopen.
- 4
Gasten moeten zelf drankjes bestellen.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Ondanks de lof voor de keuken, ervaren gasten echter problemen met de service. Het komt regelmatig voor dat gasten zelf naar de bar moeten lopen om hun drankjes te bestellen. Dit aspect van de dienstverlening wordt als minder positief ervaren.
Het hotel profileert zich als duurzaam, wat impliceert dat er aandacht is voor milieu en maatschappij. De discrepantie tussen de hoge culinaire standaard en de gebrekkige bediening valt op.


