In het kort
De prioriteit van personeelszaken ligt momenteel bij het behoud van bestaande medewerkers, in plaats van bij het werven van nieuw personeel. Dit betekent dat de focus verschuift van het aantrekken van nieuwe krachten naar het vasthouden van de huidige werknemers.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Personeelszaken legt prioriteit bij het behoud van medewerkers.
- 2
De focus ligt niet op werving van nieuw personeel.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Deze verschuiving in prioriteit kan duiden op diverse onderliggende factoren die de organisatie ertoe aanzetten om zich meer te richten op de tevredenheid en het welzijn van de huidige werknemers. Het behoud van personeel is vaak kosteneffectiever dan het werven van nieuwe medewerkers en draagt bij aan het behouden van kennis en ervaring binnen de organisatie.


