In het kort
Muziekformatie Opmaat heeft gerepeteerd bij het slavernijmonument op de Lloydkade. De repetitie vond plaats ter voorbereiding op hun optreden tijdens Keti Koti. Keti Koti is een herdenking van het slavernijverleden.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Muziekformatie Opmaat heeft gerepeteerd.
- 2
De repetitie vond plaats bij het slavernijmonument op de Lloydkade.
- 3
De repetitie was ter voorbereiding op een optreden tijdens Keti Koti.
- 4
Keti Koti is een herdenking van het slavernijverleden.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
Keti Koti is een jaarlijkse herdenking die stilstaat bij het slavernijverleden. Het is een belangrijk moment om de geschiedenis te herdenken en te reflecteren op de impact van slavernij.
De keuze voor het slavernijmonument als locatie voor de repetitie benadrukt de thematiek van het optreden en de betekenis van Keti Koti. De muziekformatie bereidt zich zo voor om op passende wijze invulling te geven aan deze herdenking.
