In het kort
Iran heeft een recente deal met de Verenigde Staten bestempeld als een nederlaag voor Amerika. Dit standpunt is ingenomen door de Iraanse regering, die de deal op deze manier interpreteert.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Iran beschouwt een recente deal met de VS als een nederlaag voor Amerika.
- 2
Dit standpunt is ingenomen door de Iraanse regering.