In het kort
Een nieuwe uitbater heeft het paviljoen aan het Tjeukemeer overgenomen. De intentie is om het paviljoen weer aantrekkelijk te maken voor bezoekers. De nieuwe uitbater hoopt er weer wat van te maken.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Nieuwe uitbater neemt paviljoen aan het Tjeukemeer over.
- 2
De intentie is om het paviljoen weer aantrekkelijk te maken.
- 3
De nieuwe uitbater probeert er weer wat van te maken.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De nieuwe eigenaar heeft de intentie om het paviljoen weer aantrekkelijk te maken. De uitbater geeft aan te proberen er weer wat van te maken.
