In het kort
Een bestelbus staat al maanden langs de weg in Friesland. De eigenaar heeft twee weken de tijd gekregen om het voertuig op te halen. Na deze periode zal de gemeente overgaan tot verwijdering.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Een bestelbus staat al maanden langs de weg.
- 2
De eigenaar heeft twee weken de tijd om de bus op te halen.
- 3
Na twee weken zal de gemeente de bus verwijderen.
- 4
De gebeurtenis vindt plaats in Friesland.
Hoe de media berichten
1 artikelAchtergrond
De termijn van twee weken is ingesteld om de situatie op te lossen en de openbare ruimte vrij te maken. Na het verstrijken van deze periode zal de gemeente de nodige stappen ondernemen om de bestelbus te laten verwijderen. Dit kan betekenen dat de bus wordt weggesleept en mogelijk vernietigd, afhankelijk van de lokale regelgeving en de staat van het voertuig.
