In het kort
Oud-minister Arie Slob heeft gereflecteerd op de Catshuissessies die plaatsvonden tijdens de coronacrisis. Hij beschrijft de overleggen als intensief, waarbij de deelnemers elkaar goed de nieren proefden. De sessies gingen er volgens hem stevig aan toe.
Feiten over dit nieuwsbericht
- 1
Oud-minister Arie Slob reflecteert op Catshuissessies over de coronacrisis.
- 2
Slob beschrijft de overleggen als 'stevig' en dat men elkaar 'goed de nieren proefde'.
- 3
De uitspraken zijn gedaan tijdens een verhoor over de corona-aanpak.
Hoe de media berichten
2 artikelen · 2 invalshoeken“De Telegraaf focust op de intensiteit van de Catshuissessies, met de nadruk op de uitspraak van Arie Slob dat het er 'stevig aan toe ging'.”
“Nu.nl benadrukt de reflectie van minister Slob op het Catshuisoverleg en zijn omschrijving van de sfeer als 'elkaar goed de nieren proeven'.”
Achtergrond
De uitspraken van Slob kwamen naar voren tijdens een verhoor over de aanpak van de coronacrisis. De sessies in het Catshuis waren bedoeld om beleid te bespreken en te formuleren tijdens de pandemie.
